Przejdź do treści
regulamin serwisu
- Klient powinien dostarczyć do serwisu czysty rower, w przypadku dostarczenia brudnego sprzętu, klient zostanie obciążony opłatą za mycie roweru w kwocie 70 zł.
- Przed przystąpieniem do serwisu roweru, wykonujemy wstępną wycenę kosztów. Wstępny koszt naprawy może ulec zmianie w trakcie wykonywanej usługi. Informujemy Klientów o zmianach kosztów naprawy.
- W szczególnych przypadkach (części zamawiane na potrzeby serwisu, usługi wykonywane przez podmioty zewnętrzne) wykonanie usługi może być uzależnione od wpłacenia zaliczki przez Klienta.
- Jeżeli zlecona naprawa nie zostanie wykonana z powodu braku potrzebnych części klient zostanie o tym poinformowany oraz wyznaczony zostanie dalszy termin odbioru.
- W przypadku rezygnacji z dalszej naprawy roweru lub innego sprzętu, klient uiszcza opłatę za wykonaną usługę i części użyte do chwili rezygnacji.
- Odbiór powierzonego sprzętu jest możliwy tylko i wyłącznie na podstawie pokwitowania, które Klient otrzymuje z chwilą pozostawienia sprzętu w serwisie. W przypadku braku pokwitowania, Klient może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych.
- Serwis nie wypożycza narzędzi.
- Serwis udziela gwarancji na wykonaną usługę, co oznacza zobowiązanie do wykonania nieodpłatnej korekty w przypadkach zawinionych przez nasz zespół. Rozpatrywanie reklamacji możliwe jest wyłącznie po okazaniu wystawionego przez nasz serwis potwierdzenia wykonania usług (zlecenie naprawy z potwierdzeniem odbioru, paragon lub faktura).
- Cennik usług jest integralną częścią regulaminu. Ceny usług nie zawierają kosztów części potrzebnych do wykonania serwisu.
- Klienci są zobowiązani do terminowego odbioru sprzętu. Po przekroczeniu 5 dni od daty odbioru naliczana jest dodatkowa opłata za przechowywanie roweru w kwocie 10 zł za każdy dzień zwłoki.
- Za usługi ekspresowe (usługi wykonywane do 24 godzin od godziny zlecenia) doliczamy 50% ceny podstawowej.